onsdag 23. mars 2011

New shoes!!

Jeg trengte sårt noen nye støvletter. Så det hadde jeg ønsket meg av mamma til bursdagen (som ikke e før 2. April) Så her en dag når vi satt hos søsteren min Helene, fant hun noen utrolig søte støvletter på Ellos.
Jeg ble helt forelsket i de <3 pleier å være litt skeptisk til å bestille sko på nette, men disse var så søte, at de måtte eg bare ha :)
Så i går fikk jeg de av Mamma:) Og de var akkurat slik jeg så de på bildet, og de satt som ett skudd!! Passer perfekt, for da kan jeg ha de på når vi skal på Top Gear i Oslo til helgen.






Er også SUPER happy med at jeg ble godkjent av Norskeinteriørblogger, og kan få ha denne på bloggen min:






2 kommentarer:

  1. Skoene er akkurat deg =)
    Gratulerer med medlemskapet;))))

    SvarSlett
  2. Grattis! Med både sko og nib medlemsskap!

    SvarSlett