lørdag 12. mars 2011

Har fått noen av loppene opp på veggen:)

I dag var jeg på europris og kjøpte ny komode til kjøkkenet. Har lenge sett etter en som er smal nok til å ha på den korte veggen.
Denne koster 699,- synes det var billig!!! men noe drit å montere sammen :(





Jeg har også fått opp to av loppene som eg kjøpte på loppemarked sist lørdag. synes det ble kjempe fint.
Hyllen har jeg malt hvit. Har også tatt av "rekkverket" på toppen, og byttet ut knaggene med møbelknotter fra krinkelkroken.




Klokken har finnet sin plass oppå hyllen :)

Ble litt inspirert av alle de fine hjertene som henger rundt hus Laviken, så kjøpte meg to søte hjerter til pynt;) 





3 kommentarer:

  1. Så fint det ble knottene var kjempe søte <3 Kommoden er perfekt.. Og hjerter blir jeg aldri lei, så bare til å begynne å samle slik som mg.. heeh

    SvarSlett
  2. ja, synes liksom hyllen ble litt kjedelig så det pyntet godt opp med nye knotter:D
    Synes det e så fint med alle hjertene dine, så måtte jo bare heme litt;)

    SvarSlett