onsdag 6. april 2011

Nye gardiner på soverommet.

Som jeg skrev om i går, så kjøpte jeg meg nye gardiner til soverommet i går. (69 kr. pr. lengde-220cm.)
De fikk jeg hengt opp i dag.



Min samboer har spraylakert gardinstangen i sølv. Den var opprinnelig svart. 




Hjertet har hengt i stuen tidligere. Det er fra Perfect home. Jeg har byttet ut "lenken" det hang på med ett grått sløyfebånd.





Jeg har også kjøpt meg to nye hjerter til å ha i 2 av stuevinduene. Var innom en liten lokal butikk som heter "Anne på landet" i dag og kjøpte de:) Der har de så utrolig mye fint! skulle hatt litt mere penger, så hadde jeg nok kommet ut der i fra med halve butikken!!






Jeg har også hatt Perfect home party i kveld. Dette var min venninne Henriette sin første gang som partykonsulent. Det gikk kjempe fint, og vi hadde en kjempe koselig kveld.
Skal legge ut bilder av de fine tingene jeg kjøpte når jeg får de hjem:)
Tusen takk for en koselig kveld til de Ladiesene som var her hos meg på party <2



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar