tirsdag 26. april 2011

er småsur....

Har mistet kameraet mitt!!!

vi har jo vært i Jondalen på hytten til min Bestemor. Hadde tatt så utrolig masse bilder, som jeg hadde lyst å vise dere. men da jeg skulle reise hjem var kameraet borte!!! Vi leitet både høyt og lavt, men kameraet var ikke å finne.....

Vi har hatt en kjempe koselig påske, med Syden temperaturer, nydelig vær, mye god mat og alle har storkost seg.
Mamma har bygget seg ett anneks/gjestehytte vedsiden av hovedhytten. Den har vi malt innvendig, og innredet i påsken. Det ble kjempe koselig!!

Min svoger Even, og Casper har bygget en utrolig flott, og romantisk bro over en liten bekk som man må passere for å komme til annekset.

Guttene har vært litt ute å fisket i båten til Bestemor. Casper synes det var stas!! :D

Theodor og William har hatt det kjempe kjekt. Lagt og krølla rund på terrassen i det nydelige været. Det var så varmt at Casper fikk bade i badestampen ute!!

Jeg lærte å lage "brønn" av Even. Fikk ikke gjort den helt ferdig. Men har fått den hjem, så den kan jeg ta bilde av når det er kommet blomster i;)

Ene kvelden var jeg og Kenneth og "knigget" en kabelsnelle som mamma ville ha som salongbord i annekset sitt:) den sto enslig og forlatt, det var tydelig den hadde stått der lenge, så tror ikke noen vil savne den. Fikk vasket den godt, men rakk ikke å male den. Men det regner jeg med blir gjort i helgen.

Håper, Håper, HÅÅÅÅPER at kamerat kommet til rette igjen, var så masse fine bilder fra en nydelig påskehelg!!




1 kommentar:

  1. Håper det dukker opp, men bra du har kost deg på hytten =) Klem

    SvarSlett