søndag 27. mars 2011

Oslotur med Topp Gear live!



Samboeren min Kenneth er lidenskapelig interessert i biler. Så til jul fikk han to billetter til "Topp Gear Live" i Oslo Spektrum. Jeg tenkte egentlig at han kunne ta med seg en kamerat, men kjekkasen min ville ha meg med isteden <3

Vi reiste nedover Lørdags formiddag, og var på hotellet kl. 11. Vi hadde rom på Plaza, noe som var utrolig deilig! Bare noen meter fra Spektrum og kort vei til Karl Johans gate!

Det var mangen vennepar og venner av oss, som også var i Oslo i helgen. Så Lørdags formiddag var ladiesene på shopping, og gutta satt på "Hard Rock Cafe" og tok seg noen øl.

Senere samlet vi oss og spiste på Peppes, og gikk opp på Showet etter vi hadde spist.
Showet var kjempe kjekt! De var morsom, de gjorde halsbrekkende stunt og hadde masse fine biler å vise frem!






De var jo også landskamp mellom Norge-Danmark denne helgen. så det svermet med supportere i hele byn, og det var kjempe stemning i gatene.
Vi så kampen på Hotellet til de andre vi var med. Også gikk vi opp på Scotsman, og koste oss der resten av kvelden.



Sitter og ser på kampen.

Meg og Jannicke på vei på byn..



Vi hadde en kjempe koselig helg! Tusen tak for en kjekk helg til alle dere som var med:) Og Tusen takk til Mamma og Bestemor som har tatt seg av gullungene mens vi var på tur:)



2 kommentarer:

  1. Ser ut som dere har hatt en kjempe fin helg :)
    Synd vi ikke kunne bli med.
    JEg vil se mer av den nye hårsveisen din? Ser jeg en pannelugg?? :):):
    Klem

    SvarSlett
  2. ja, utrolig synd dere ikke fikk være med:(
    ja, frget håret lyst, og klippet lugg;)

    ugg...ugg!!! en pølse med lugg!!

    SvarSlett