lørdag 26. februar 2011

Har begynnt på soverommet vårt

I dag var vi på OBS bygg og valgte ut maling til soverommet. Har hatt lyst å gjøre noe med rommet lenge!! har "latte" på veggene, og alle møblene er brune... det var veldig moderne noen år tilbake i tid. Men nå er det bare forferdelig kjedelig!

Fargen ble "grå harmoni" fra Lady Pure Color.

Har fått malt det første strøket i kveld. og må si at jeg ble veldig fornøyd med fargevalget. Den var så deilig at eg hadde lyst å slikke av lokket :p
Den er gjerne litt mørk, men har tenkt å male alle møblene hvite, ha hvite gardiner og hvit kappe på sengen. Så regner med at det vil lysne det litt opp.

Sitter på nettet nå, og prøver og finne en tapet jeg liker. Skal ha tapet på den ene veggen tenkte jeg. 
men ikke lett å finne noe man liker på nett, så må nok ut i butikkene og titte på tapeter en dag:)

Det er denne fargen jeg har valgt <3
(skal legge ut bilder når rommet er ferdig)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar