onsdag 24. august 2011

Jeg har lært meg noe nytt!!

Nå er min tid i permisjon over, og jeg har begynt å jobbe igjen. Jeg jobber som nattevakt, så derfor er det en del stillesitting.
Nettene var litt lange, så jeg bestemte meg for at jeg må lære meg noe håndarbeid:) Jeg kan bittelitt hekling fra før, og synes det er kjekt.


Har lenge hatt lyst på ett heklet pledd i stuen, så jeg fikk min søster Helene (som er en en reser på hekling) til å lære meg litt.
Så nå er jeg i full gang med ett rosa og grått lappeteppe:) Disse fargene passer fint inn i stuen min!
Det er kjempe kjekt!:) så håper eg klarer å gjennomføre det:)




7 kommentarer:

  1. Flink du er :):) Gleder meg til å se når du er ferdig :)

    SvarSlett
  2. Du er jo kommet kjempe langt. Du er flink. -Helene-

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Så flott, alltid kjekt å lære noe nytt ;)
    Ønsker deg lykke til med lappeteppet ditt.
    Ha en riktig fin kveld.

    SvarSlett
  4. Lykke til meg hekling, det er faktisk veldig kjekt! :)

    SvarSlett
  5. Hehe-må le av deg- som nå har blitt husmor Henriette som du sa Helene var:))

    En god ting, nå kan du lære meg:))) Og Bingokveld og snop en kveld???

    Klem

    SvarSlett
  6. Flinkissen :)
    Det er kjempeartig å kunne putle på med litt sånt ;)

    SvarSlett
  7. Flinke deg:-) Hvor langt er du kommet nå?

    Haldorsdatter

    SvarSlett