tirsdag 31. mai 2011

Avslutning på jobben:)

I dag var det avslutning på jobben,  jeg med flere skal bytte arbeidsplass iløpet  av kort tid. Så derfor var det korgfest på jobben:)
Det var masse deilig mat, og masse deilig frukt og kaker.

Theodor var med, og han sjarmerte alle mine kolleger i senk;) kjekkasen!!

I avslutningsgave fikk jeg ett fint kort med pengegave, og en koselig magnet til kjøleskapet. Sjefen min Hege hadde kjøpt en magnet til de som skulle slutte, med tekst som hun mente passet til den enkelte:)
På min sto det:

En klem er en glimrende gave.
En størrelse passer alle.





Takk for en koselig avslutning, flott gave, og noen flotte år sammen med alle dere flotte kolleger!!!


2 kommentarer:

  1. Koselig:) kommer til å savne deg,håper du vil trives i nytt miljø,klem

    SvarSlett
  2. Hvor skal du begynne å jobbe no då? :)

    SvarSlett