torsdag 12. januar 2012

Ny lysekrone og litt annet nytt....


Har lenge hatt lyst på en lysekrone i gangen, men har ikke funnet noe jeg liker, eller har råd til. Men så kom reklameavisen fra MEKK i posten, og der hadde de en flott lysekrone til en billig penge;)
Denne pyntet sååååå fint opp i gangen, og kostet bare 500,-
Den kan dimmes, og gir ett sterkt lys når det trengs, og ett behagelig og romantisk lys når man ønsker det:)








Ellers så har jeg fått hengt opp ett nøkkelskap som jeg kjøpte på OBS for en tid tilbake, sammen med ett søtt skilt jeg fikk av min venninne Monica til jul.







Dette søte hjertet ligger på komoden i gangen. Det fikk jeg av min venninne Tone.




Har også fått meg oss en lenge etterlengtet stumtjener!! Den kjøpte vi brukt. Den passer fint sammen med den nye lysekronen:)





Ellers så har jeg malt litt på loftstuen, og vi har kjøpt oss litt "nye" møbler til å der oppe. Har fått solgt den fine, men upraktiske salongen som sto der tidligere. Vi kjøpte nye liftgardiner i dag. Så nå gleder jeg meg til å få alt på plass. Tror det blir veldig koselig når alt blir ferdig. Håper jeg kan vise dere det i morgen!!:D

God kveld alle sammen;)

3 kommentarer:

  1. Den lampen var kjempefin! Er selv på jakt etter en å ha på soverommet, men har ikke tenkt på å sjekke på MEKK! Lurt;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:)
      ja, men tror du må skynede deg;) var utsolgt på sartor, og en igjen på Kleppestø...
      men de kunne bstille!

      Slett
  2. Lekker denne ja:)
    Har den faktisk selv i trappnedgangen, og den gang ble lampen kjøpt på Bohus.
    Morro det at det er flere kjeder som selger så flotte lamper:)
    Ønsker deg en finfin helgestart
    Klem Sissel

    SvarSlett