søndag 8. mai 2011

Utdrikkningslag for Gunvor.

I går vare jeg på utdrikkningslag for min barndomsvenninne Gunvor.
Jeg kunne dessverre ikke komme før kl 17, for jeg var på dugnad i barnehagen til Casper.

Jeg møtte de på "Wasteland". Der var det to runder med laserspill, og en nyyyydelig tapas etterpå:)
Laget vårt vant begge rundene, og jeg kom på 3. og 1. plass. 
Etter maten hadde de en lek, der de hadde intervjuet forloveden med videokamera, og Gunvor skulle gjette hva han svarte. Artig!!

Vi var utrolig heldig med været. Så etter "Wasteland" satt vi oss på "Zakken" og tok oss en utepils, og nøt de siste solstrålene. Etterpå gikk vi på "Engelen", og ble der resten av kvelden.



Her er den blivende brud!

Ønsker deg lykke til på den store dagen Gunvor!!! Og takk for ett koselig kveld sammen med deg og dine venninner:)



3 kommentarer:

  1. Me like!!! Hadde det fett! Selv om mitt lag tapte så det sang etter hehe! :)) kjempe artig hele kvelden!

    SvarSlett
  2. Weeeey! :D var så artig i går!! Såg ikke ut i måneskinn, men dæven som jeg koste meg :D Ekstra gøy at dere fra "gamlegjengen" var med også :)) Gunvor.

    SvarSlett
  3. Så gøy med ut.dr.lag! :))

    Har vært med på noen, det er utrolig gøy:)

    Tusen takk for kjempekoselig kommentar hos meg, jeg har sendt deg en epost som svar på spm om bestilling:)

    Klem fra meg:)

    SvarSlett