lørdag 30. april 2011

En nydelig gave fra Julie, og noe jeg har laget selv.


Idag fikk jeg levert PartyLite varene som Julie hadde bestilt. Jeg har helt forelsket meg i de elektriske kubbelysene som de har, så jeg bestilte meg tre til!
Jeg visste at Julie hadde tatt med en bestilling på en nydelig lykt som hun selv ville ha, så den var også med i pakken.
Men da jeg ringte henne for å fortelle at varene var kommet, så overasker hun meg med å si at den lykten egentlig var til meg!!!! En forsinket bursdagsgave!! Jeg ble bare så utrolig glad, for den er bare helt utrolig nydelig <3

TUUUUSEN TAKK JULIE!!!!





Kenneth (min samboer) er på vift i kveld, så etter at guttene var lagt, har jeg vært uhyggelig effektiv.
Kabelsnellen som jeg har begynt på fikk sitt andre strøk med maling og jeg fikk beiset ferdig terrassen. Jeg fikk montert, beiset og fyllt blomsterpotten som jeg selv har laget!! *Stolt*
Synes den ble veldig søt :D




Ønsker dere alle en fortsatt fin helg! Nyt det deilige været i helgen, for på tirsdag er det meldt regn....


4 kommentarer:

  1. så fint det ble =) Flinke deg.... Og vasen var nydelig =)

    SvarSlett
  2. Elsket blomsterpotten din!! Veldig fin farge den fikk på seg også :-))

    SvarSlett
  3. Hi, hi. Vær så god, Henriette! Godt du likte den :-)

    SvarSlett